Jak objednat?
- Vyberte si zboží z on-line katalogu a vložte jej do košíku.
- Objednávku provedete přechodem do „Pokladny“, ve které vyplníte kontaktní údaje, fakturační a dodací adresu, způsob platby.
- Objednávku dokončíte kliknutím na tlačítko „Dokončit objednávku“.
Co se stane po odeslání objednávky?
- Po odeslání objednávky, Vám automaticky zašleme e-mail se souhrnem vaší objednávky. Objednávku následně zpracujeme a zašleme Vám přesné potvrzení objednávky vč. dodacího termínu.
- V den expedice zboží budete opět informováni e-mailem o tom, že Vaše zásilka byla expedována vč. čísla zásilky s možností jejího sledování. Dodání zboží můžete očekávat následující pracovní den.
Dodací termíny
Kancelářský nábytek PLAN vyrábíme na základě objednávky. Dodací lhůta je uvedena u každého produktu. Každou objednávku potvrdíme s přesným dodacím termínem.
Způsob platby
- Dobírkou – zboží bude zasláno na dobírku, celá částka bude hrazena řidiči přepravní služby v okamžiku doručení zboží.
- Bankovním převodem se splatností – Platba proběhne oproti vystavené faktuře, kterou obdržíte po dodání zboží. Standardní lhůta splatnosti je 14 dní. První platba převodem se splatností podléhá schválení. V případě, že by platba převodem nebyla schválena, vystavíme Vám zálohovou fakturu.
Faktury za zboží zasíláme výhradně elektronicky e-mailem na e-mailovou adresu uvedenou v objednávce.
Doprava
Doprava je vždy ZDARMA. Náklady na dopravu zboží na Vámi vybranou adresu v ČR jsou již zahrnuty v ceně. Nechceme, abyste měli starosti navíc. K přepravě zásilek využíváme služeb dopravce TOPTRANS.
Záruka a reklamace
Za kvalitou si stojíme. Záruka na zboží je 7 let. V případě, že se vyskytne jakýkoliv problém, neodkladně prosím volejte naši bezplatnou linku 800 700 700 nebo nás kontaktujte prostřednictvím e-mailu na adrese: napistenam@b2bpartner.cz. Vaše problémy řešíme ihned!
Formulář pro nahlášení reklamace
V případě, že budete reklamovat dodané zboží, prosím vyplňte reklamační formulář na adrese: http://www.b2bpartner.cz/reklamace/