Jak objednat?

  • Vyberte si zboží z on-line katalogu na webu www.b2bpartner.cz a vložte jej do košíku.
  • Objednávku provedete přechodem do „Košíku“, ve kterém vyplníte kontaktní údaje, fakturační a dodací adresu, způsob platby.
  • Objednávku dokončíte kliknutím na tlačítko „Dokončit objednávku“.

Co se stane po odeslání objednávky?

  • Po odeslání objednávky, Vám automaticky zašleme e-mail se souhrnem vaší objednávky. Objednávku následně zpracujeme a zašleme Vám přesné potvrzení objednávky vč. dodacího termínu.
  • V den expedice zboží budete opět informováni e-mailem o tom, že Vaše zásilka byla expedována vč. čísla zásilky s možností jejího sledování. Dodání zboží můžete očekávat následující pracovní den.

Dodací termíny

Kancelářský nábytek PLAN vyrábíme na základě objednávky. Dodací lhůta je uvedena u každého produktu. Každou objednávku potvrdíme s přesným dodacím termínem.

Doprava

Doprava je vždy ZDARMA. Náklady na dopravu zboží na Vámi vybranou adresu v ČR jsou již zahrnuty v ceně. Nechceme, abyste měli starosti navíc. K přepravě zásilek využíváme služeb dopravce TOPTRANS.

Záruka a reklamace

Za kvalitou si stojíme. Záruka na zboží je 7 let. V případě, že se vyskytne jakýkoliv problém, neodkladně prosím volejte naši bezplatnou linku 800 700 700 nebo nás kontaktujte prostřednictvím e-mailu na adrese: napistenam@b2bpartner.cz. Vaše problémy řešíme ihned!

Formulář pro nahlášení reklamace

V případě, že budete reklamovat dodané zboží, prosím vyplňte reklamační formulář na adrese: http://www.b2bpartner.cz/reklamace/